Proszę przetłumaczyć, ale nie z translatora.
Four of the cubs had red hair like the she-wolf, but one was grey, like One Eye. This cub was also the strongest, but like most animals in the wild he soon learned what being very hungry was like.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T21:42:53+02:00
Cztery młode miały rude włosy, jak wilczyca, ale jeden był szary, jak jedno oko. Cub to także najsilniejszy, ale jak większość zwierząt w naturalnym środowisku, wkrótce dowiedziałem się, że jest bardzo głodny .
1 1 1
2010-04-08T21:45:19+02:00
Four of the cubs had red hair like the she-wolf, but one was grey, like One Eye. This cub was also the strongest, but like most animals in the wild he soon learned what being very hungry was like.

Czwórka szczeniąt miała rude(czerwone) włosy jak wilk, ale jeden był szary jak jego oko. Ten szczeniak był ponadto silniejszy, ale był najbardziej dzikim ze zwierząt, on wkrótce uczył co robić, kiedy jest się głodnym . hah :D

nie dobrze na pewno :D
1 1 1