Odpowiedzi

2010-04-08T21:42:24+02:00
Rozwiązywać więcej zadań
2010-04-08T21:42:59+02:00
Musisz zdobyć 100 pkt do rozwiazujacy i chyba 300pkt do ambitnego
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T21:54:57+02:00
Staraj się wybierać łatwe zadania za które zadający daje dużo punktów. Najpierw sprawdź czy dane zadanie umiesz rozwiązać. Wybierz sobie poziom. Są 3 poziomy:
-szkoła podstawowa,
-gimnazjum,
-szkoła ponadgimnazjalna.
Nie próbuj rozwiązywać zadań, których nie umiesz. Wybierz sobie ulubiony przedmiot, z którego czujesz się mocny. Staraj się odpowiadać starannie. Stosuj się do zadania i uważnie go czytaj.