Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T21:45:38+02:00
Codziennie One Eye wychodził na polowanie, ale nie było zwierząt i mięsa .nie było dla kogo wrócić ponownie do jaskini. Cubs czuł się słaby i zmęczony, i wkrótce wszystko mógł zrobić, okazało się,że to był sen
2010-04-08T21:48:36+02:00
Codziennie Jednooki chodził polować ale nie było tam żadnych zwierząt ani mięsa dla niego które mógł by przynieść do jaskini. Młode stawały się słabe i zmęczone, wszystko co mogły robić to spać.
2010-04-08T21:56:26+02:00
Codziennie One Eye wyszedł na polowanie, ale nie było zwierząt i mięsa nie było dla niego doprowadzić ponownie do jaskini. Cubs się słaby i zmęczony, i wkrótce wszystkie mogą zrobić, to sen.