Odpowiedzi

2010-04-08T21:45:21+02:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T21:50:04+02:00
A) x-4 ≥ -1 <=> x≥3 <=> x∈[3;+∞)
b) 2x+5<-3(1/3-2/3x) <=> 2x+5<-1+2x <=> 5<-1 <=> x∈Ф (zbiór pusty)
c) -3(x+5) >-20-3x <=> -3x-15>-20-3x <=> -15>-20 <=> x∈R
d)-2/3x≥4-2x <=> -2x≥12-6x <=> 4x≥12 <=> x≥3 <=> x∈[3;+∞)
e)12-5x<-5x-20 <=> 12<-20 <=> x∈Ф
f)1/2x-10<2(x/4-3) <=> x-20<x-12 <=> -20<-12 <=> x∈R

a) ma taki sam zbiór wartości co d), b) taki jak e), a c) taki jak f)
5 4 5