Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T21:46:18+02:00
1.

a) P=4,6cmx4,6cmx6=126,96cm²

b) P=2,3dmx2,3dmx6=31,74dm²=3174cm²

c) P=0,9mx0,9mx6=4,86m²=48600cm²


2.

a= 3cm
b= 0.2 dm = 2 cm
c= 4cm
Pc= 2ac + 2bc + 2ab = 2*3cm*4cm + 2*2cm*4cm + 2*3cm*2cm=
=24 cm2+16cm2+12cm2= 52cm2
Odp. Pole powierzchni prostopadlościanu wynosi 52cm2.
2010-04-08T21:51:42+02:00
1 a)
(4,6*4,6)*6=126,96cm2
b)(2,3*2,3)*6=31,74dm2
c)(0,9*0,9)*6=4,86m2

2.
0,2dm=2cm

P=(2*4)*2+(2*3)*2+(4*3)*2=52cm2