Odpowiedzi

2010-04-08T21:48:18+02:00
X-wiek Kasi
x-4-wiek Ani
30-razem wiek Kasi i Ani

2x-4=30
2x=30-4
2x=26
x=13

Kasi ma 17 lat a Ania 13
4 2 4
2010-04-08T21:48:22+02:00
X - wiek ani
y - wiek kasi

x + y = 30
x-4 = y << to wszystko w jednej klamrze ;)

x= 30 - y
30-y - 4 = y >> 2y = 26 y = 13

x = 13 +4 = 17
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T21:50:00+02:00
A - wiek ani
k - wiek kasi

a+k = 30
k-4=a

(k-4) + k = 30
k-4+k = 30
2k - 4 = 30 |+4
2k= 34 | /2
k = 17

a+17 = 30 |-17
a=13

Odp Kasia ma 17 lat a Ania 13 .
3 3 3