Przyporządkuj podane niżej informacje do układu narządów , którego pracę charakteryzują wpisz A-F

Układ Hormonalny: ___________________
Układ Nerwowy: _____________________

A) Informacje są zawarte w różnorodnych związkach chemicznych , wydzielanych przez komórki gruczołów.
B) Czas działania jest bardzo krótki , nie przekracza sekundy
C) Efekt działania długotrwały, nawet do kilku godzin.
D) Pobudza mięśnie do skurczu
E)Wywołuje zmiany w metabolizmie komórek docelowych
F) Informacja jest przekazywana bezpośrednio do komórek docelowych

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T21:49:09+02:00
Hormonalny: B, F, D

Nerwowy: A, C, E
:)
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-04-08T21:49:26+02:00
Nerwowy: B, D, F
Hormonalny: A, C, E
1 4 1