Odpowiedzi

2010-04-08T21:57:06+02:00
Http://www.ang.pl/okresy_warunkowe.html?tab=5

na tej stronie wszystko jest wyjaśnione :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T22:00:19+02:00
0 Conditional
If + osoba +present simple , osoba + present simple

1 conditional
If + osoba + present simple, osoba + future simple

2 conditional (gdybanie)

If + osoba + past simple, osoba + would + bezokolicznik
2010-04-08T22:00:44+02:00
I (przyszłość)
if- jażeli
If + PRESENT SIMPLE , WILL + 1fORMA CZAS.
np. If you do the shopping, I'll make diner.
Jeżli zrobisz zakupy, zrobię obiad

II (teraźniejszość)
if - gdyby
If + PAST SIMPLE , WOULD + 1fORMA CZAS.
np. If I were you, I would ask for help.
Gdybym była Tobą poprosiła bym o pomoc.