Zad 1 Zapisz w postaci wyrazenia odpowiedz do danego zadania.
Sznur o dlugosci x pocieto na 8 rownych kawalkow. Z kazdego kawalka odcieto y centymetrow. Ile cm ma kazdy kawalek sznura

zad 2
Odgadnij slowo wiedzac ze po uporzdkowaniu jednomianu utworzonego z liter tego slowa otrzymamy o²kn. Oblicz wartosc liczbowa jednomianu dla o=1/4 k=5⅓ n=10½

Zad 3
Dla jakiej liczby m wyrazenie m+4 dzielone przez m-0,3

2

Odpowiedzi

2009-11-03T15:31:56+01:00
X:8= 1/8x-y


słowo to : okno

wynik=3,5

a ostatniego nie kminie :D
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T15:33:00+01:00
1 długość sznura= x/8 - y
2 to słowo to może być OKNO wartość: 1/16 * 16/3 * 21/2 = 7/2
3 jeśli chodzi o wyrażenie (m+4)/(m-0)=3 to takie cos wychodzi:
(m+4)/m = 3 | mnożę obie strony przez m
m+4 = 3m | przenoszę m na lewą stronę, a 4 na prawą
-2m= -4 | :(-2)
m= 2