Odpowiedzi

2010-04-08T22:04:04+02:00
X-pierwsza licza
y-druga liczba
x+y=16
x-y=8
2x=8
x=4
16-4=12
x=4
y=12
2010-04-08T22:06:04+02:00
X+y=16
x-y=8
____
2x=16+8
x=12

12+y=16
y=16-12
y=4

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T22:06:40+02:00
Suma dwóch liczb jest równa 16 a, a ich różnica 8 jaki to liczby
x+y=16
x-y=8

x=16-y
16-y-y=8

x=16-y
16-2y=8

x=16-y
16-8=2y

x=16-y
8=2y /:2

x=16-y
y=4

x=16-4
y=4

x=12
y=4
Spr
12+4=16
16=16

12-4=8
8=8