Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T15:32:16+01:00
2/3 * 66 = 44
1 1/2 * 50= 75
5 1/2 * 200 2/3 = 1103, (6)
2009-11-03T15:35:08+01:00
⅔ × 66 = 44

1 ½ × 50 = ³/₂ × 50 = 75

5 ½ × 200⅔ = ¹¹/₂ × ⁶⁰²/₃ = 1103⅔
2009-11-03T16:28:29+01:00
2/3 liczby 66 to 44 [66:3=22 22x2=44]
1 1/2 liczby 50 to 75 [ 1 cała to 50 i pół tego to 25]
5 1/2 liczby 200 2/3 [ 5,5x200=1100 366+336=732 <----to są 2/3 732+366=1098 366,666666....] Inaczej nie wiem:)