Oblicz pola powierzchni graniastosłupów.

1trójkat prostokątny jego przyprostokątne mają 12 i 5 cm a przeciw prostokątna 13 cm a h ma 15 cm

2 trapez o kątach przy dolnej podstawie 45 stopni h ma 8 cm (w graniastosłupie), a w trapeznie 3 cm jego górna podstawa tez ma 3 cm

3 jest to graniastosłup który ma w podstawie rom o bokach 4 cm oraz kącie przy podstawie równym 30 stopni

plisss pomocy daje naj!:)
z góry tnx;****

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Olgu
  • Rozwiązujący
2010-04-08T22:16:24+02:00
1)
12×5/2×15=450cm³

2)
3×6×8=144cm³
2010-04-08T22:20:52+02:00
1
1/2*a*h
1/2*13*15=97,5cm²