Odpowiedzi

2010-04-08T22:14:05+02:00
Wielkanoc to największe święto chrześcijańskie ponieważ tego dnia którego odbywamy to święto, Jezus Chrystus zmartwychwstał po 3 dniach. Umarł on za nasze grzechy i dla naszego zbawienia wstąpił do nieba aby zapewnić nam życie wieczne.
39 4 39
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T22:14:47+02:00
Ponieważ wtedy został ukrzyzowany zbawiciel świata Jezus Chrystus. Poświęcił siebie aby naz wybawić od grzechu pierworodnego. Następnie zwycięzył nad śmiercią bo zmartwychwstał po 3 dnich objawił się ucznią i to dowodzi że jest on synem Bożym, zbawicielem świata.


Pozdrawiam;)
mam nadzieje że dostane naj;)
60 3 60
2010-04-08T22:15:09+02:00
Wielkanoc jest najwiekszym i najwazniejszym swietem,gdyz wtedy ma miejsce i czas zmarwychwstania Jezusa.
To mozlwie najkrotsza i najbardziej rzeczowa odpowiedz jaka moze byc...
26 3 26