Proszę przetłumaczyć, ale nie z translatora,
For a minute or two the grey cub was afraid to move. He sat and looked around him. Then he got up and began walking. He walked into things or fell over them, and he hurt his feet on stones and his head on trees.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T22:34:13+02:00
Przez minute lub dwie szary niedzwiadek bal sie poruszyc. Usiadl i rozejrzal sie wokol siebie.Potem wstal i zaczal isc.Wszedl w cos lub przewrocil sie o cos i zranil swe lapy na kamieniach a glowe o galezie.
2010-04-08T22:40:16+02:00
Przez minute lub dwie szary niedzwiadek bał sie poruszyć. Usiadł i rozejrzał się dookoła siebie.Następnie wstał i zaczął iść.Szedł w srodek czegos lub przewrócił sie o coś, i zranił się w stopę na kamieniach i uderzył głowa w drzewo.
2010-04-08T23:30:50+02:00
Przez minutę lub dwie wilczek bał się poruszyć. Usiadł i rozejrzał się wokół siebie. Potem wstał i zaczął chodzić. Wszedł w coś albo przewrócił się, i poranił sobie łapki na kamieniach i łepek o drzewa.