Odpowiedzi

2009-11-03T15:34:57+01:00
Dzieje sie tak poniewaz siła którą chłopiec działa na szafe jest mniejsza niz siła tarcia miedzy szafa a podłoga
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T15:35:52+01:00
Szafa sie nie porusza poniewaz tarcie miedzy szafa, a podlozem jest zbyt wysokie a chlopiec pcha szafe zbyt mala sila aby ja przesunac..
2009-11-03T15:36:20+01:00
W przesunięciu szafy coś przeszkadza
jest to siła tarcia, która występuje w miejscu zetknięcia się szafy z podłożem
siła z jaką pcha chłopiec nie przewyższa siły tarcia