Odpowiedzi

2010-04-08T22:31:30+02:00
-Należy rozpowszechniać recykling i ogólną zbiórkę śmieci.
-Sadzić drzewa.
-''Budować'' lasy.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T22:34:21+02:00
-używać sprayów nie niszczących warstwy ozonowej (np dezodorantów_
-używać katalizatorów w samohodach
-Stosować zdrową żywność dla zwierząt (zwłaszcza owiec ich gazy są naprawdę zabujcze, dla atmosfery!)
-Przyczynić się do rozwoju odnawialnych źródeł energii (elektrownnie wiatrowe, wodne, słoneczne)
2 3 2