Proszę przetłumaczyć, ale nie z translatora.
He came to a stream and looked into the water. But when he put his foot on it, it was cold and his foot went through it! Then he heard a cry and saw a small yellow animal under his foot. It was a young weasel.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T22:35:48+02:00
Podszedł do strumienia i spojrzał w wodę. Ale kiedy włożył tam stopę, ona była zimna i on przeszedł przez nią. Wtedy usłyszał płacz i zobaczył małe, żółte zwierzę pod swoją stopą. To była młoda łasica.
1 5 1
2010-04-08T22:36:28+02:00
Podszedł do strumienia i zajrzał do wody. Gdy jednak położył swoją stopę na tym, to było zimne i jego stopa przedostała się w to! W takim razie słyszał krzyk i zobaczył niewielkie żółte zwierzę pod jego stopą. To była młoda łasica.

sama interpretowałam mam nadzieje ,ze o to chodzilo xd
2010-04-08T23:36:13+02:00
Podszedł do strumienia i zajrzał do wody. Ale kiedy położył tam stopę, było zimne i w to przeszedł. Wtedy usłyszał płacz i zobaczył małe, żółte zwierzątko pod swoją stopą. To była młoda łasiczka.