Odpowiedzi

2010-04-08T23:09:25+02:00
KATYN UJAZUJE NAGA I BOLESNA PRAWDE O NIEWINNYCH POLAKACH, KTORYCH WYLAPYWALY WOJSKA ROSYJSKIE , ROZSTRZELIWANO ICH I ROBIONO MASOWE GROBY.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T23:23:53+02:00
Film pt. 'Katyń' przyciągnął tłumy widzów, wywoał wiele łez, zdobił nominację do Oscara, a także wywołał sporą dyskusję w mediach. Obrazuje nam stęsknione kobiety, które czekały za swoimi najbliższymi. Jest to film, który nakazuje nam pamiętać o tych Polakach. Dzięki tym ludziom żyjemy, dzięki ich poświęceniu, cierpieniu, śmierci żyjemy dziś w wolnej Polsce. Jest to jeden z fimów wszech czasów, którego warto oglądać.