Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T23:03:05+02:00
Wtedy był hałas i wilczyca przybiegła spośród drzew. Jednocześnie łasica zostawiła młode by zaatakować wilczycę.
To był duży błąd.
2010-04-08T23:06:29+02:00
Wtedy tam był hałas i wilczyca nadbiegła z za drzew. Od razu łasica zostawiła młode i zaczela atakować wilczyce. To był poważny błąd.
2010-04-08T23:24:00+02:00
Wtedy nastąpił hałas i wilczyca wybiegła zza drzew. Łasica zostawiła młode żeby zaatakować wilczycę. To był wielki błąd.