Odpowiedzi

2010-04-08T23:04:26+02:00
3x + 4x = 2,8

7x = 2,8 /:7
x = 0,4

jeden kawalek ma 3* 0,4 = 1,2 a drugi 4 * 0,4 = 1,6
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T23:04:42+02:00
3x+4x=2,8m
7x=2,8m
x=2,8m:7
x=0,4m

1 kawałek ma 3×0,4=1,2m
2 kawałek ma 4×0,4=1,6m
1 5 1
2010-04-08T23:05:11+02:00
2,8 : 4 = 0,7
0,7 * 3 = 2,1

spr.
2,1 + 0,7 = 2,8m

Odp.: Otrzymane kawałki druta mają długość 2,1m i 0,7m.
1 1 1