Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T23:28:36+02:00
Czy mam cel w życiu? Oczywiście, że mam. Chciałbym wychować syna, mieć porządną rodzinę, nie mieć problemów finansowych, ale najważniejszym moim celem jest- zostać piłkarzem. Trenuję już Piłkę Nożną od 6 lat, więc nie chce tego zaprzepaścić- nie muszę grać w I lidze angielskiej, wystarczy 2-3 liga niemiecka i, żeby zarobić na chleb i na rodzinę.

;D
2010-04-08T23:32:46+02:00
Od zawsze chciałeś być malarzem, przemieniać podmuchy rzeczywistości, w kolor na płótnie. Pragnąłeś by cały świat ujrzał twoją idealnie dobraną, niczym pudełko wykwintnych czekoladek kompozycję. Ćwiczyłeś, ćwiczyłeś całe dnie, ale... nie było tak jak trzeba, nie tak jak chciałeś, chociaż matce się podobało, ale ona jest mamą, od tego jest. Poznałeś dziewczynę, rzuciłeś malarstwo, czułeś się szczęśliwy, myśleliści o małóżeństwie, wyjeździe, dzieciach. Aż pewnego dnia wyjechała, tylko nie z tobą... Płakałeś, sam w czterech ścianach z klaustrofobicznym uczuciem, że chcą cię zgnieść, nad ranem spojrzałeś na wschód słońca, na jego przebijające się między chmurami promienie "To piekne, Boże, to piękne" - pomyślałeś. Klęczałeś łzy wciąż plynęły, lecz tym razem kapały one ze szczęścia, trzymałeś małą niebieską Biblię, "Jan3:16", "tak Boże, już wiem, to Ty jesteś moim celem, ufam Tobie, zabierz te troski, wiem, że zmarłeś za mnie i moje winy, teraz chcę żyć dla Ciebie, żyć by stawać się bardziej jak Ty - to jest mój cel."