Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T23:27:07+02:00
ZAPROSZENIE
My, uczniowie klasy II B pragniemy zaprosić wszystkie klasy gimnazjalne na przedstawienie "Romeo i Julia" które odbędzie się w Gdyńskim teatrze muzycznym, we wtorek o godzinie 15.30. Będzie można zrobić sobie zdjęcia z aktorami, więc prosimy o zabranie aparatów i dobrych humorów!
Z poważaniem - klasa II B
6 3 6
2010-04-08T23:30:12+02:00
Zaproszenie
Serdecznie zapraszamy Panią .......... na przestawienie ,, Romeo i Julia" które odbędzie się 09.04.2010r. na sali gimnastycznej o godzinie 16.00.
Klasa......

tam gdzie masz kropeczki wpisz sobie co chcesz
5 4 5