Odpowiedzi

2009-11-03T15:37:26+01:00
Kościoł swietego Jana-Torun
Kosciol sw. Jakuba Torun ;)
tylko dwa ;(


;p;p;p
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T15:38:30+01:00
1)w Oliwie
2)w Świdnicy
3)w Poznaniu
4)Ostrów Tumski
2 4 2
2009-11-03T15:39:40+01:00
Archikatedra św. Jana Chrzciciela we Wrocławiu
Katedra na Wawelu
Archikatedra gnieźnieńska w Gnieźnie
Bazylika archikatedralna św. Piotra i św. Pawła w Poznaniu
Archikatedra gdańska (oliwska) - Gdańsk, w dzielnica Oliwa.
Bazylika katedralna Wniebowzięcia NMP we Włocławku
Kościół Mariacki w Krakowie
Kościół św. Katarzyny w Krakowie
3 5 3