Odpowiedzi

2009-11-03T15:43:35+01:00
Można, np. są strajki o podwyższenie zarobków
1 5 1
2009-11-03T15:47:38+01:00
Moim zdaniem tak ale trzeba uważac na swoje słowa tak by nikomu przez to ie stała sie krzywda.
można robbic protesty lub strajki lecz trzeba robić to z rosądkiem
i głową!
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T15:49:47+01:00
Na pewno można sprzeciwić się władzy . Można pisać petycje na różne tematy , napisać list do władz , strajkować , albo po prostu pójść grupką ludzi do władz i przeciwstawić się władzy , przedstawiając swój problem .
1 5 1