Odpowiedzi

2010-04-09T13:15:22+02:00
2/3 i 3/4 < 8/12 i 9 /12 największa: 9/12

7/8 i 4/5 < 35/40 i 32/40 największa: 35/40

1/4 i 3/10 <<<< 10/40 i 12/40 największa: 12/40
3/4 i 5/6 <<< 18/24 i 20/24 największa: 20/24
5/8 i 4/6 <<< 15/24 i 16/24 największa: 16/24
7/12 i 5/8 << 14/24 i 15/24 największa: 15/24
4/5 i 13/15 << 12/15 i 13/15 największa: 13/15
9/11 i 4/5 < < 45/55 i 44/55 największa: 45/55
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-09T13:23:26+02:00
8/12 i 9/12
35/40 i 32/40
5/20 i 6/20
9/12 i 10/12
15/24 i 16/24
14/24 i 15/24
8/120 i 8/120
naj prosze : )