Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-09T13:37:38+02:00
Żeńskie:
Zgromadzenie Sióstr Albertynek Posługujących Ubogim.
Zgromadzenie Sióstr Miłosierdzia św. Karola Boromeusza
Córki Bożej Miłości.
Zgromadzenie Sióstr św. Dominika
Zgromadzenie Sióstr św. Elżbiety
Zgromadzenie Sióstr św. Feliksa z Kantalicjo
Zgromadzenie Sióstr św. Jadwigi od Niepokalanej Dziewicy Bogarodzicy Maryi
Zakon Najświętszej Maryi Panny z Góry Karmel.
Siostry Maryi Niepokalanej
Zgromadzenie Sióstr Opatrzności Bożej
Zgromadzenie Córek Maryi Wspomożycielki
Siostry Boskiego Zbawiciela
Córki Matki Bożej Bolesnej "Serafitki"
Zgromadzenie Sióstr Miłosierdzia św. Wincentego
Zgromadzenie Sióstr Szkolnych
Zgromadzenie Sióstr Urszulanek Serca Jezusa Konającego
Zakon Nawiedzenia Najświętszej Maryi Panny
Męskie:
Zakon Braci Mniejszych - Franciszkanie
Polska Prowincja Salwatorianów
Misjonarze Oblaci Maryi Niepokalanej
Dominikanie w Polsce
Karmelici Bosi
Kongregacja Eremitów Kamedułów Góry Koronnej
Pallotyni
Świecki Zakon Karmelitów Bosych
Zgromadzenie Słowa Bożego - Misjonarze Werbiści
4 3 4
2010-04-09T13:43:25+02:00
Tu są wszystkie zgromadzenia męskie:

http://pl.wikipedia.org/wiki/M%C4%99skie_katolickie_zakony_i_zgromadzenia_zakonne

Tu są wszystkie zgromadzenia żeńskie:

http://pl.wikipedia.org/wiki/%C5%BBe%C5%84skie_katolickie_zakony_i_zgromadzenia_zakonne
2 1 2