Odpowiedzi

2010-04-09T13:42:49+02:00
Nasza Ziemia jest radosna
Bo dziś przyszła piękna wiosna.
Cudowne rośliny kwitną
I myślą, że nigdy nie znikną .
129 4 129
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-09T13:48:50+02:00
Ziemia, pomimo tego ,że jest skazana na różnego rodzaju choroby i rany spowodowane głównie przez naganne zachowanie człowieka, nadal jest piękna. Ziemia otacza człowieka więc nie zwraca się na nią szczególnej uwagi. Popatrzmy jednak na to z innej strony, spróbujmy przyglądnąć się wszystkiemu co dała nam nasza orbita. Liczne oceany, piękne rośliny, ogromne parki, wielkie lasy pachnące świeżością, zwierzyna, a nawet łąki i trawy... Wszystko to jest niesamowite. Nasza planeta posiada jednak człowieka, który wszystko doszczętnie niszczy... Jednak moglibyśmy spróbować zadbać o ten dar ,który dał nam sam Bóg! Ziemia została podzielona na 4 pory roku, każda ma swój urok, każda ma w sobie coś pięknego i cennego. Wiosna kwitnące kwiaty oraz inne rośliny. Lato posiada urok wakacji i wypoczynku. Jesień ubrana w bogate kolory. Natomiast Zima śnieżnobiałe tło, zdrowe mrozy. Ta orbita posiada jeszcze wiele cech, które można wymieniać, ale nie ma takiej potrzeby, sami obejrzyjmy się dookoła...
126 3 126