Mam małą prośbę :) proszę wymyślcie jakieś hasła zachęcające do zwiedzenia/zainteresowania się Francją . :) Mogą być po polsku i francusku :)

Do środy !
Zachęcam . Daję naj ! Nie z neta ! Jeśli ktoś z neta zabierze zgłaszam!

2

Odpowiedzi

2010-04-09T13:57:24+02:00
Zwiedzać Francję każdy może:)
My zachęcamy do tego każdego, kto lubi podróże i zwiedzanie:)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-09T13:58:04+02:00
1.) Tylko we Francji możesz zobaczyć prawdziwe pozostałości, w licznych muzeach po Napoleonie Bonaparte.
2.) Zachęcam do tego wyjazdu, poprzez popularne zabytki jak np. wieża Eiffla.
3.) Poznaj niesamowicie ciekawą kulturę
4.) Spróbuj francuskich potraw: żabich udek, ślimaków :)
5.) A jeśli chcesz poznać lepiej język Francuski lub opanować go perfect, wyjedź tam na dłużej.
4 5 4