Odpowiedzi

2010-04-09T13:58:45+02:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
SO3
mS : mO = 32u : 3*16u
mS : mO = 32 : 48
mS : mO = 2 : 3
1 5 1
2010-04-09T13:59:20+02:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-09T14:35:59+02:00
Tlenek siarki(vI)SO3 S=32 3O=3*16=48
32/48=2/3
stosunek wagowy siarki do tlenu wynosi 2/3