Odpowiedzi

2010-04-09T14:08:39+02:00
Zawiadomienie
zawiadamiam uczniów szkoły(napisz szkołe) o dniu wolnym od nauki,ponieważ uczniowie klas szóstych będą pisać ekzamin końcowy.Który odbedzie się ósmego kwietnia 2010roku.




nie wiem coś się wymysliło;**
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-09T14:26:05+02:00
Zawiadomienie!


Dnia 23 marca 2010r o godzinie 15:00 odbędą się wybory na radnego wsi Łowiczki. Spotykanie w szkole w Łowczkach.Będziemy rozmawiać na temat otworzenenia przedszkola oraz placu zabaw.

Burmistsz
5 3 5