Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-09T14:21:53+02:00
Elektrownie na Nilu wybudowano po to aby rozwinęła ona po części problemy związane z elektrycznością w tym kraju (Ugandzie). Ponieważ w tym kraju elektrycznośc jest brana jedynie z elektrowni wodnych
2010-04-09T14:23:01+02:00
Przestały występować powodzie dzięki tamie. chociaż teraz ludnosć musi sama nawozami sztucznymi użyźniać glebę. Elektrownia to przede wszystkim produkcja prądu, w tym przypadku ekologiczna.

Tak mi się wydaje . Też się o tym nie dawno uczyłam. Pozdrawiam

to jest odpowiedż do Pysiakowa