Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-09T14:23:53+02:00
Godz. 01.45 - zbiórka na Rynku w Zgorzelcu
godz. 02.00 - wyjazd autokarem do Monachium
godz. 07.00 - przyjazd do Monachium
godz. 07.30 - zwiedzanie Rynku w Monachium
godz. 10.00 - Czas wolny na Rynku
godz. 12.00 - Zwiedzanie stadionu drużyny "Bayern Monachium"
godz. 13.30 - czas wolny na stadionie ( okazja do kupienie pamiątek)
godz. 14.00 - Zwiedzanie Muzeum II Wojny Światowej
godz. 15.30 - Czas wolny (obiad, zakup pamiątek)
godz. 16.45 - zbiórka na Rynku w Monachium
godz. 17.00 - Wyjazd z Monachium do Zgorzelca
godz. 22.30 - Przyjazd do Polski
  • Użytkownik Zadane
2010-04-09T14:37:16+02:00
Wycieczka jednodniowa do Gdańska ( 65 zł ) .

5.00 - Wyjazd spod szkoły
8:40 –9:00 przyjazd do Gdańska
9:15 - 9:30 odpoczynek
9:55 – 10:00 zwiedzanie ulicy Długiej i Długiego Targu
10:10 – 11:00 zwiedzanie Ratuszu Głównego Miasta
11:20 – 12:50 zwiedzanie Dworu Artusa
13:20-14.45 przejazd do Rezerwatu „Kacze Łęgi''
15:00 - 16:00 rejs wycieczkowcem „Albatros”
16:15 - 17:00 obiadokolacja w restauracji
18:15 - 19:00pobyt na plaży i korzystanie z zachodu słońca
19:20 22:15 - powrót do domu


liczę na naj :))

:***
6 4 6