Odpowiedzi

2010-04-09T14:30:09+02:00
Kidy zostaniemy opluci....
Jestesmy zli na cały swiat mamy ochotę plunąć na tego co nam to uczynił. Jednak biorąc pod uwagę to że jest to młodsza kolega cz koleżanka powinniśmy zachowac spokój. nasza dusza domaga się wtedy oplucia drugiej osoby a cioło ledwie powstrzmuje się od rękoczynów cz nogoczynów:P
Już jesteśmy tak stworzeni ale powinniśmy pomiętać o tym, że trzeba zachować zimną krew i pójść z tym dalem .
2010-04-09T14:33:13+02:00
Bardzo sie zdenerwowalam ale nie okazuje tego bo myślę że nie zrobił tego celowo,Ale zwracam mu tylko uwage ze tak sie nie robi . Bo kiedys za takie cos ktos moze go udezyc.! :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-09T14:34:50+02:00
Kiedy szłam szkolnym korytarzem do sekretariatu, zostałam opluta przez kolegę z młodszej klasy. Poczułam się zawstydzona i jednocześnie miałam ochotę policzyć się z małolatem! W tej chwili podbiegłam do niego... Gdy tylko zauważył, że podążam do niego wystraszył się. Zaczął mnie przepraszać, tłumaczyć się, że nie chciał mi tego zrobić trzymał w moim kierunku chusteczkę higieniczną. Gdy usłyszałam jego słowa moje serce nie biło już tak szybko, jak wtedy, gdy poczułam na twarzy mokrą, spływającą maź. Choć nadal czułam wewnętrzny ból i zażenowanie przebaczyłam i wytarłam twarz chusteczką, którą trzymał w ręku chłopak.