Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-09T14:39:38+02:00
- Ogniem i mieczem (1884) - powstanie Chmielnickiego na Ukrainie.
- Potop (1886) - potop szwedzki z lat 1655-1660.
- Pan Wołodyjowski (1888) - wojna z Turcją
1 5 1
2010-04-09T14:55:47+02:00
- Ogniem i mieczem [1884] - Powstanie Chmielnickiego na Ukrainie.
- Potop [1886] - Potop Szwedzki w latach 1655-1660r.
- Pan Wołodyjowski [1888] - Wojna z Turcją
1 5 1