Odpowiedzi

2010-04-09T15:20:56+02:00
PEŁNIENIE WOLI OJCA
1. P
2. E-LENISTWO-CZĘSTA WADA UCZNIA...
3. Ł-ANIOŁ-KTO ZWIASTOWAŁ MARYI ŻE BĘDZIE MATKĄ ZBAWICIELKĄ...
4. N-ANIELSKI-INNA NAZWA MODLITWY ,,ZDROWAŚ MARIO,,
5. I-GABRIEL-JAKIE IMIE NOSIL POSŁANIEC BOŻY DO MATYI ...
6. E-CHRZCICIEL-PROROK JAN ...
7. N-
8. I-IZAJASZ-IMIE PRAROKA KTÓRY ZADOWIEDZIAŁ ZBAWICIELA...
9. E -DUCHA ŚWIĘTEGO-MARYJA POCZEŁA JEZUSA ZA SPRAWĄ...

WIĘCEJ NIE WIEM
5 1 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-09T15:29:24+02:00
Ok, nie mam tej ksiązki, ale zrozumiałam że te pytania to z religią mają być związne więc zaczynam:

1. ......- jest to przejście ze smierci to nowego życia. (ps. dwa słowa.) I pascha chrystusa I
2. jest ich 15, pierwsza to Pan jezus na smierc skazany. Istacje drogi krzyzowejI
3. nie moge nic znalezc sorry InicoI
4.Jezus po trzech dniach od włozenia do grobu....... ( co zrobił.) Izmartwychwstanie I
5.uluz se pytanie. I samarytanie I
6.ilu było króli dąrzących do żłobka by zobaczyc boze dziecie.? I trzechI
7.Miasto jerozolimskie rozpoczynające sie na litere n. I nazaretI
8. kto nad nami czuwa i jest o nim modlitwa.? I anioł stróż I
9. kosciol w wielki piatek nie odprawia -.......... poniewaz jest to dzien zlozenia krawej ofiary przez jezusa. I mszy swietejI
10. Ostatnia...... I wieczerzaI
11. ....- jest to powstrzymywanie sie od spozywania pokarmow w duchu pokuty. I post I
12......-całość publicznych czynności świętych, skodyfikowanych
rytów i ceremonii I liturgia I
13. w cerkwii ( kosciele prawoslawnym ) pokryte sa tym sciany inna nazwa obrazów w kosciele prawoslawnym. I ikona I
14. przystepujemy do niej w drugiej klasie i wlasnie wtedy przyjmujemy do siebie chrystusa. I komunia I
15. .......- jest to pomoc bliźniemu z milosci do boga i blizniego.Ijałumużna I
16. pomieszczenie w kosciele do ktorego wchodza ksieza po mszy i z ktorego wychodza na msze. i w ktorym siedzą. I zachrystia I
17/......- jest to przebywanie i rozmowa z bogiem

6 2 6