Odpowiedzi

2010-04-09T14:54:28+02:00
-wyobrażnia jest cenniejsza od wiedzy
-pioerwszym warunkiem szczęcia jest rozsądek
-każdy człowiek ma swoją pustelnie
-rzeczy piękne są trudne
-pieniądze szcęścia nie dają
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-09T14:55:31+02:00
Dam więcej, żebyś mogła/mógł wybrać :)


"Kto miłości nie zna, ten żyje szczęśliwy, i noc ma spokojną, i dzień nietęskliwy" - Adam Mickiewicz

"Gdybym tylko mógł przekazać Ci choć cząstkę własnego szczęścia, abyś już na zawsze była wolna od smutku i melancholii" - Albert Einstein

"Nie myśl o szczęściu. Nie przyjdzie - nie zrobi zawodu; przyjdzie - zrobi niespodziankę" - Bolesław Prus

"Człowiek szczęśliwy jest zbyt zadowolony z teraźniejszości, by oddawać się zanadto rozmyślaniom o przyszłości" - Albert Einstein

"Jeśli a oznacza szczęście, to a=x+y+z, gdzie x - praca, y - rozrywki, z - umiejętność trzymania języka za zębami." - Albert Einstein

"Szczęście jest jak lekkomyślna dziewczyna, która ci w oczy popatrzy, da całusa i leci dalej; nieszczęście jest jak poważna kobieta, która spokojnie siada przy twoim łóżku i - żyje." - Heinrich Heine

"Ach, jak gorzko przyglądać się szczęściu poprzez cudze oczy" - William Shakespeare

"Szczęście jest wówczas pełne, gdy światło poranku budzi dwoje ludzi do dnia pełnego wspólnych czynów i rozmów" - Jarosław Iwaszkiewicz

"Szczęście jest zawsze tam, gdzie widzi je człowiek" - Henryk Sienkiewicz