Wypisz wszystkie okoliczniki i nazwij je.
1. Nauczyciel mówił cicho i niewyraźnie
2. Umówiłam się z nimi w Manufakturze, w czwartek.
3. Mimo brzydkiej pogody poszliśmy na spacer
4. Wybrałam się do biblioteki po nowe książki.
5. Szedł bardzo szybko.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-09T14:51:18+02:00
1. cicho i niewyraźnie - okoliczniki sposobu
2. w Manufakturze, w czwartek - okolicznik miejsca i czasu
3. mimo brzydkiej pogody - okolicznik przyzwolenia
4. do biblioteki - okolicznik miejsca, po nowe książki - okolicznik celu
5. bardzo szybko - okolicznik sposobu.
1 5 1
2010-04-09T14:54:35+02:00
Cicho- ok. sposobu
w czwartek- ok. czasy
w manufakturze- ok. miejsca
po ksiazki- ok. celu
szybko- ok sposobu
do biblioteki- ok. miejsca
1 5 1