Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-09T15:06:13+02:00
12²+5²=x²
144+25=x²
x²=169
x=13



P= (12*5)/2
Pole = 30 cm²

r=60/12+5+13
r=2
2010-04-09T15:14:05+02:00
Skoro tak, to łatwo stwierdzić, że przeciwprostokątna b=2h=av26Stąd wynika, że przyprostokątne mają następującą długość a=3v2 Wiemy, że P=a2/2=2a+av2/2r gdzie r jest naszym poszukiwanym promieniem r=a/2+v2=1/2a(2-v2)


/ to jest kreska ulamkowa