Odpowiedzi

2010-04-09T15:07:11+02:00
A) x+3 <9-2x
x + 2x < 9 -3
3x<6 /3
x<2

b) 3x - 2 > = 2x +5
3x - 2x >= 5 + 2
x >= 7
2010-04-09T15:08:50+02:00
A) x + 3 < x + 4
b) 3x - 2 ≥ 3x - 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-09T15:10:00+02:00
A) x+3<x+4

powstaje 0x<1 zawsze jest to spelnioone bo jakakolwiek wartosc podstawisz za x to zawsz ebedzie =0,czyli mniejsze od prawej storny

b)

3x-2≥3x-2
0x≥0

cokolwiek podstawisz obie strony beda rowne zero,czyli zajdzie nierownosc