Wkrótce obchodzisz swoje 20 urodziny.
Napisz zaproszenie do przyjaciół z niemiec, których chciałabyś z tej okazji powitać u siebie:
- podaj powód zaproszenia i zaproś ich do siebie
-podaj czas i miejsce imprezy
-zaproponuj nocleg w swoim domu lub hotelu
- popros o potwierdzenie przyjazdu i wyraź swoją nadzieję na przybycie.

2

Odpowiedzi

2010-04-09T15:15:37+02:00

Einladung
Anlässlich meines 14. Geburtstag Ich fordere alle auf die Geburtstagsfeier eingeladen.Entertainment wird mit 17 Stunden in meinem Haus auf der Straße Kwiatkowska, 26 / 1 beginnen. Es wird möglich sein, Übernachtung im Hotel um die Ecke. Bitte bestätigen Sie Ihre Präsenz und freut sich, für jede Person zu warten.



.................
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-09T15:20:13+02:00
Herzlich lade ich dich ein auf meines 20 die Geburtstage, die 23 September um die Stunde 16 stattfinden werden. Ich hätte gewollt so dass du angekommen bist, und die Übernachtung werde ich dir beschaffen. Ich bitte Ankünfte um die Bestätigung. Ich habe die Hoffnung, dass er sein wird. Ich begrüße.

Po Polsku to brzmi tak:
Serdecznie zapraszam Cię na moje 20 urodziny, które odbędą się 23 września o godzinie 16. Chciałabym żebyś przyjechała, a nocleg Ci załatwię.
Proszę o potwierdzenie przybycia. Mam nadzieję, że będziesz.
Pozdrawiam.
1 5 1