Odpowiedzi

2010-04-09T15:10:27+02:00
250 * ¾ = 187,5

187,5 : 2 = 93¾ <----- jeśli masło było zjedzone w całości to po tyle właśnie zjadł każdy z braci.
2010-04-09T15:12:49+02:00
Tata - 250*¼=62,5 g
bracia zjedli tyle samo co tata więc 62,5g
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-09T15:13:06+02:00
Tata- 250:4=62,5
Brat- 250-62,5=187,5
187,5:2=93,75

Dwaj bracia zjedli po 93,75g masła czyli razem 187,5g
1 5 1