Odpowiedzi

2010-04-09T15:12:27+02:00
W Autobiografii aleksander fredro streszcza akcje swej pierwszej sztuki.na podstawie tego fragmentu napisz krotki jednoaktowy dramat o tytule przypomnianym przez fredre
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-09T15:21:46+02:00
10. W autobiografii Aleksander Fredro streszcza akcję swej pierwszej sztuki. Na podstawie fragmentu napisz krótki, jedno aktowy dramat o tytule przypomnianym przez Fredrę. Pamiętaj, by w Twojej sztuce znalazły się:
- spis występujących postaci
- tekst główny i poboczny
- przynajmniej dwie sceny
Postaraj się nadać sztuce formę komedii, pamiętaj więc o :
- wprowadzeniu elementów komizmu
- prostej dynamicznej akcji
- szczęśliwym zakończeniu

:)
2 3 2