Odpowiedzi

2010-04-09T15:24:30+02:00
Zad.2
a) 3x+3x+6x=180°
12x=180°
12x=180°/12
1x=15°
15°*3=45°
15°*6=90°
Kąty tego trójkąta mają po 45°,45° i 90°
b) 3x+2x+5x+30°=180°
10x=180°-30°=150°
10x=150°/10
1x=15°
15°*3=45°
15°*2=30°
15°*5+30°=105°
Kąty tego trójkąta mają po 45°,30°i105°
1 4 1
2010-04-09T15:34:39+02:00
1)
[(2,2+0,4):0,5-3,2]*4,5=[2,6:0,5-3,2]*4,5=(5,2-3,2)*4,5=2*4,5=9

⅔(x-2)-(¹⁻×):6=¾x-(4-x)
x=9
⅔*7-(-8:6)=¾*9-(-5)
14:3+8:6=27:4+5
Odp.Nie,liczba nie jest rozwiazaniem dzialania

2a)
6x+3x+3x=12x
180(stoni):12x=15stopni
x=15stopni
6x=90stopni
3x=45stopni

2b)
5x+30stopni+3x+2x=180stopni
10x+30stopni=180stopni
10x=180stopni-30stopni
10x=150stopni
x=15stopni

5x+30stopni=105stopni
3x=45stopni
2x=30stopni
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-09T15:34:46+02:00
Zad.1

[(2⅕+0,4) : ½ -3⅕] × 4,5=
[2,6 :½-3⅕] ×4,5=
5,2-3,2 × 4,5=
2×4,5=9

²/₃(9-2) - 1-9/6 = ¾×9 - (4-9)
¹⁴/₃ + ⁸/₆ = ¾×9-(-5)
²⁸/₆+ ⁸/₆= 6,75 +5
³⁶/₆=11,75
6=11,75

Odp. Liczba nie jest rozwiązaniem równania.

zad.2
a) 12x=180°
x=15°

3×15°=45°
3×15°=45°
5×15°=90°


b) 10x=150
x=15

2×15°=30°
3×15°=45°
30°+ 5×15°=105°
1 5 1