Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T16:20:14+01:00
Mam zrobione to zadanie i napewno mam dobrze, z chęcią pomogę

m= v razy d
v=50m3=50000dm3
d=0,164g na dm3
m=?
m=50000 dm3 razy 0,164g na dm3<dm3 i dm3 w tej linijce skreśl bo one się ze sobą skracają>
m=8200g
m=8,2kg
Odp:Masa helu w balonie wynosi 8,2 kg.

nie pisałem razy jako kropki ani innych znakow matemtycznych,przepisuj uważnie i poprawiaj to po koleji

mam nadzieje ze pomoglem:]
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2009-11-03T17:41:07+01:00