Odpowiedzi

2010-04-09T15:21:07+02:00
My robiliśmy rysunek i dużo było takch że była straszna taka nie miła a za równo udawająca miłą i kochającą dziewczynę
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-09T15:22:37+02:00
Goplana pani całego świata fantastycznego.Zgrabna drobna dziewczyna o urodziwej figurze .Miała długie blond włosy siegajace do samej ziemi i duze zielone oczy ktore az błyszczały entuzjazmem.Posiadała tez skrzydła elfa dzieki ktrorym wyglądała jak wrożka z jakies baśni dzieki nim unośiła sie lekko ponad ziemią.Rysy twarzy miała łagodne i delikatne co dawało wrazenie miłej dobrej osoby.Ubior jej był skromny nosiła długa przewiewna wiosenna suknię w kolorze błekitnego nieboskłonu.
4 3 4