Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-03T15:52:54+01:00
10.000 x 1 % =100 zł rocznie + 50 zł za pół roku , za okres 1,5 roku=150 zł odsetek 150 zł x 20 % podatku =120 zł
10.000 x0,5 % (za 3 m-ce) = 50 zł + 25 zł a pół roku,za okres 1,5 roku =75 zł
odsetek 75 zł x 20 % podatku = 60 zł.
1o.ooo+ 120 zł = 10.120 zł
10.ooo+60 zł = 10.060 zł
Różnica 60 zł

W I banku lokata korzystniejsza
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T15:54:47+01:00
K=5000 zl
p=2,8%
t=¼ roku

d=kpt/100
d=5000*2,8*¼/100
d=35 zl

35-(35*⅕)=35-7=28

Odp.: Otrzymam 28 zl odsetek.
2009-11-03T16:14:49+01:00
5000×2.8×¹₄=14000=35
20% z 35
1% to 1.75
5000+(35-1.75)=5000+33.25=5033.25
odp:klijent zyskał 33.25 zł