Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-09T15:23:27+02:00
1) "Najbardziej twórczą ze wszystkich prac jest praca nad sobą, która pozwala odnajdywać urok młodości"
2) "Historia uczy, że demokracja bez wartości łatwo się przemienia w jawny lub zakamuflowany totalitaryzm. "
1 4 1
2010-04-09T15:25:21+02:00
"Wy jesteście młodzi, a papież jest stary i trochę zmęczony. Ale identyfikuje się jeszcze z waszymi oczekiwaniami i nadziejami"
1 5 1