Potrzebuje poprawnej wymowy tej piosenki błagam pomóżcie z góry dzieki:)

The Beatles
Yesterday
Yesterday, all my troubles seemed so far away
Now it looks as though they're here to stay
Oh, I believe in yesterday

Suddenly, I'm not half the man I used to be
There's a shadow hanging over me
Oh, yesterday came suddenly

Why she had to go I don't know, she wouldn't say
I said something wrong, now I long for yesterday

Yesterday, love was such an easy game to play
Now I need a place to hide away
Oh, I believe in yesterday

Why she had to go I don't know, she wouldn't say
I said something wrong, now I long for yesterday

Yesterday, love was such an easy game to play
Now I need a place to hide away
Oh, I believe in yesterday, mm

2

Odpowiedzi

2010-04-09T15:32:09+02:00
Wczoraj
Wczoraj, wszystkie zmartwienia wydawały się być tak daleko
Teraz to wygląda tak, jakby się tu na dobre
Oh, wierzę w tygodniu

Nagle, nie jestem w połowie człowiekiem, były
Istnieje cień wiszący nade mną
Oh, wczorajszy dzień przyszedł nagle

Dlaczego ona musiała odejść nie wiem, nie chciała powiedzieć
Ja powiedziałem coś złego, teraz tęsknię za wczoraj

Wczoraj, miłość była taką prostą grą
Teraz potrzebuję miejsca by się ukryć
Oh, wierzę w tygodniu

Dlaczego ona musiała odejść nie wiem, nie chciała powiedzieć
Ja powiedziałem coś złego, teraz tęsknię za wczoraj

Wczoraj, miłość była taką prostą grą
Teraz potrzebuję miejsca by się ukryć
Oh, wierzę w tygodniu, mm
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-09T15:40:29+02:00
De Bitels

Jesterdej
Jesterdej, al maj drabels simd soł far ełej
Noł it luks as...

Napisałam tylko fragment ale wejdź na stronę www.translate.google.pl i pamiętaj żeby wymówiła ci lektorka musisz mieć ustawione z j.pol na j.ang.
wpisuj po fragmentach bo więcej niż ok. 7 linijek ci nie wymówi.