Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-09T15:35:32+02:00
P=2*Pp+Pb
P=2*0,5*4*3+10*5+10*4+10*3=12+50+40+30=132
15 3 15
2010-04-09T15:36:35+02:00
Pp=1/2 x 4 x 3
p1= 3x10
p2=4x10
p3=5x10

pc= 2x pp + 120 = 132 cm2
24 4 24
2010-04-09T15:43:18+02:00
Ppc - Pole Powierzchni Całkowitej
Pp - Pole podstawy
Pb - Pole Boczne
H - wysokość graniastosłupa
a - długość podstawy trójkąta
h - wysokość trójkąta(podstawa graniastosłupa)


Ppc = 2Pp x Pb
Ppc = 2 x i/2 ah x 3 x ab(gdzie a to kolejny bok w trójkącie, który powinien być równoboczny)
aha no i graniastosłup ma ścianę boczną w kształcie prostokąta, stąd wzór ab, a razy trzy bo ma trzy te ściany boczne, bo w podstawie trójkąt jest


nie zgadza mi się coś w poleceniu. no bo graniastosłup prawidłowy ma w podstawie wielokąt foremny, czyli jeśli już trójkąt, to musi on mieć boki jednakowej długości, trójkąt równoboczny, a w tym trójkącie boki mają różne długości więc...
47 3 47