Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-09T15:48:36+02:00
Imprez odbędzie się o godzinie 23 : 00 na mojej działce. Do picia będzie podawana świeża krew ludzka, a do jedzenia będą: 10 nie zabitych kurczaków dwójka małych dzieci i jedna osoba dorosła a do tego słone paluszki. o godzinie 24 impreza przeniesie się na rynek żeby było więcej miejsca do zabaw. Będziemy polować na młode osoby i skakać w gume
2010-04-09T15:50:09+02:00
Zaproszenie dla wampirów
Tylko dziś odbędzie się niepowtarzalna impreza pełna krwii-mroku-mrocznej muzyki..Zapraszamy wszystkich chętnych,swoje zainteresowanie prosimy składać do Draculi ( 7 trumna na cmentarzu) ..;p A o 12.00 w nocy gwóźdź programu!!- polowanie na śmiertelników xD